Comunicat conjunt de l’Àrea Social i la Federació de Penyes de l’Atlètic Balears

Homenatge Angel Pedraza

L’Àrea Social i la Federació de Penyes de l’Atlètic Balears han decidit la realització d’una sèrie d’actes com a homenatge a l’ex entrenador Angel Pedraza Lamilla que es duran a terme el proper diumenge 16 de gener de 2011 a l’Estadi Balear amb motiu del partit de lliga de 2ªB entre l’Atlètic Balears i el FC Santboià:

1)Llibre de dedicatòries: A l’entrada peatonal de l’Estadi Balear s’instal·larà una tauleta on tothom que ho vulgui podrà deixar la seva dedicatòria per a Angel Pedraza. Posteriorment aquest llibre serà entregat a la familia en un acte per determinar.

2)Llaços negres: També a l’entrada tot aquell que ho vulgui podrà recullir un llaç negre en senyal de dol per dur-lo durant el partit.

3)Ram de flors: Durant el minut de silenci hi haurà un ram de flors de roses blanques i blaves al centre del camp en el seu record.

4)Pancartes: Les penyes realitzaran una sèrie de pancartes en la memòria d’Àngel Pedraza.

A part d’aquests actes programats per aquest diumenge, durant les properes setmanes es continuarà la feina amb altres actes que puntualment anirem informant.

Des de l’Àrea Social i la Federació de Penyes feim una crida a l’afició per tal de que diumenge a l’Estadi Balear hi hagi una important presència d’aficionats per tal de poder rendir homenatge a l’entrenador que la temporada passada va aconseguir el campionat de tercera divisió i l’ascens a 2aB al camp del tudelano.

ATB