Renovació Iván Gómez Roa y Miguel Ledesma SD Formentera

.

IVÁN GÓMEZ ROA CONTINUARÀ DIRIGINT EL PRIMER EQUIP DE LA SD FORMENTERA

Ivan Gómez Roa (València, 25/06/1987), continuarà la pròxima temporada 2019/20 dirigint a la SD Formentera a Tercera Divisió. El club i l’entrenador, han tancat l’acord aquesta setmana després de diversos dies de negociació.

D’aquesta manera, es dóna continuïtat al projecte esportiu que es va iniciar la temporada anterior i que tants bons resultats està aconseguint.

Recordem que l’equip ha estat lluitant fins a la semifinal de playoff d’ascens a Segona B, després d’haver realitzat una grandíssima campanya i oferint un futbol vistós.

Ivan Gómez Roa, ha volgut agrair la confiança al club amb aquestes paraules:

“Lo primero querría agradecer al Formentera por esa confianza que han depositado en nosotros, estoy muy contento de poder continuar creciendo JUNTOS dando pasos hacia delante! Estoy muy ilusionado con este proyecto, Nuestro proyecto, nuestro Formentera!! Creo en un SD Formentera de TODOS y de un SD Formentera con carácter, sentimiento, con la aportación de toda la gente que QUIERE a FORMENTERA y lo mejor para el SD Formentera vamos a conseguir lo que nos propongamos, lo más importante es que todos queremos lo mismo SUMAR!

La temporada 18-19, ha pasado, fue muy intensa y nos generó a todos un aprendizaje sobre el que construir paso a paso el SD Formentera que queremos todos!

Muy contentos de poder contar con todos y cada uno de los jugadores que han renovado y con los que renovarán, porque serán pilares importantes para esta temporada, que junto a la confianza en los jugadores de la cantera que darán el salto, más incorporaciones que se han hecho y se están preparando, vamos a disfrutar muchísimo este año!!!”

Des del club no podem fer més que mostrar la nostra satisfacció de poder comptar un any més amb Iván Gómez Roa al capdavant del primer equip. Molta sort, Ivan!

Miguel Ledesma, Preparador Físic, també renova per a la pròxima temporada

La renovació d’Iván Gómez no és l’única que s’ha efectuat del cos tècnic. El preparador físic, Miguel Ledesma Carrasco (València 23/05/1991), també continuarà un any més.

 

Ledesma, va arribar a Formentera a principis de l’any 2018, quan l’equip competia a Segona B i era dirigit per Tito García Sanjuan. La temporada anterior, va ser una de les peces fonamentals del cos tècnic d’Ivan Gómez i la pròxima temporada serà la mà dreta del míster.

Molta sort!

SD Formentera

Más noticias que te pueden interesar

Comenta esta noticia

Normas de uso de comentarios:

  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • No está permitido el uso de datos falsos y/o suplantación de identidad.
  • No está permitido verter comentarios injuriantes o contrarios a las leyes españolas.
  • La opinión expresada será la tuya y no la de FutbolBalear.es