Comunicado del FC Ciutat de Mallorca de Fútbol Sala

Comunicado del FC Ciutat de Mallorca

Al Comité d’Àrbitres de Futbol de les Illes Balears:

Ahir, dissabte dia 17 de desembre de 2011 a les 19:00 hores, el Futbol Club Ciutat de Mallorca va perdre per 3 gols a 0 contra el Galatzó F.S.

A simple vista podria semblar un resultat normal d’un partit de Futbol Sala de la 1ª Regional del grup B Balear, però el club no està dispost a tornar a suportar un arbitratge de la característica del senyor Francisco Rodríguez Martin.

L’arbitratge des del primer minut fou deplorable. Les entrades i les agressions verbals de l’equip contrari no foren sancionades en cap moment per l’àrbitre principal.

A falta d’un quart d’hora per finalitzar el partit, el Futbol Club Ciutat de Mallorca, marca un gol legal que copeja al pal interior de la porteria contrària. La pilota, al tocar el pal interior, surt disparada un altre cop cap al terreny de joc. Els nostres jugadors corren per agafar la pilota i col·locar-la al centre del camp, mentre els jugadors contraris acotaven el cap decepcionats per haver rebut el gol. En aquell instant, Pedro Bonet (jugador del F.C. Ciutat de Mallorca) agafa la pilota i l’arbitre assenyala mans del jugador.

El cos tècnic del Ciutat de Mallorca incrèduls d’avant la situació acabada de relatar es llancen a protestar contra l’anotador-cronometrador, Alex Quesada Varela, el qual al mateix instant i més tard admet el gol anulat; igual que Francisco Rodríguez Martin que també ho admet al finalitzar el partit.

El més greu de tot és que Francisco Rodríguez Martin dona la culpa a Alex Quesada Varela per no haver-li confirmat que el gol era legal. En tant que, l’anotador -cronometrador, confirma i assenyala al cos tècnic del F.C. Ciutat de Mallorca que l’arbitre principal no li deixa prendre cap decisió respecte al partit.

Des del club demanem que el Comité d’Àrbitres de Futbol de la Federació Balear prengui mesures davant aquest arbitratge. L’anotador-cronometrador, Alex Quesada Varela, va assegurar al club que si el Comité d’àrbitres de Futbol de les Illes Balears investigava el succeït en el partit, ell estava disposat a aclarir-ho. També demanem que el senyor Francisco Rodríguez Martin no ens torni a arbitrar durant la present temporada per els danys morals i esportius ocasionats durant el partit.

La junta directa del Futbol Club Ciutat de Mallorca.