PB Els Tamarells, balanç any 2017

Acabam de cloure un 2017 on hem continuat fent penya amb activitats de tota casta. Aquí en teniu un resum:

GENER

Dia 7 organitzam a Felanitx la III edició del Torneig Interpenyes Memorial Francesc Sola, amb la participació de la PB Peguera, PB Pollença i PB Els Tamarells, la nostra penya guanya els dos partis i, per tercera vegada, el torneig. Llavors celebram un sopar en el mateix camp de futbol d’Es Torrentó.

Dia 8 participam a Manacor de la recepció de l’equip juvenil del FC Barcelona entrenat per Gabri Garcia.

Dia 19 celebram a Santanyí un sopar amb socis, realitzem sortejos de viatges. Hi participen una tretena de socis.

FEBRER

Dia 7 feim reunió de junta a Cas Concos per tal de repassar els darrers actes i projectar els futurs.

El mateix dia 7 celebram a Cas Concos un sopar amb socis, realitzem sortejos de viatges. Hi participen una vintena de socis.

MARÇ

Dia 4 organitzam a Felanitx la segona calçotada popular en la que hi participen 150 persones.  Els assistents gaudiren d’un dinar de calçots acompanyats de carn a la graella, amb el corresponent baverall commemoratiu. Després del dinar es fan sortejos i rifes. Els assistents gaudeixen de l’actuació del grup Grollers de Sa Factoria. Hi assisteix el batle de Felanitx Joan Xamena.

El mateix dia relalitzam la inscripció dels socis interessats i sorteig de les entrades per a la Final de la Copa del Rei.

En el mes de març hem de lamentar la pèrdua del nostre soci 830 Diego López Segura, de Palma.

Dia 10 participam en la reunió de penyes celebrada a Maria de la Salut

Dia 19 celebram a Can Moix sorteig públic de viatges pel partit FC Barcelona – Juventus.

Dia 25 participam a Ciutat de la recepció a l’equip de futbol-sala del FC Barcelona

Aquest mes de març el Barça femení de la nostra Mariona fa història, i es classifica per semifinals de Lliga de Campions, membres de la nostra junta són presents en el partit de quarts de final en el Mini Estadi.

ABRIL

Dia 6 hem de lamentar la pèrdua de la nostra sòcia 930 Margalida Fiol Artigues de Felanitx.

Dia 11 dos socis de la PB Els Tamarells són presents a Torí (Itàlia) en el partit de quarts de final anada de la Champions Juventus-Barça, amb entrades facilitades per la penya.

Dia 13 la nostra penya, conjuntament amb el club de muntanya Sa Milana, organitza la cursa FelaniXtrem, amb la participació de més de 300 corredors (17 dels quals socis de la penya), centenar de seguidors voregen el recorregut animant als participants. Uns quaranta voluntaris recolzen aquesta prova que s’ha arrelat com una de les més valorades del calendari. Els nostres socis destaquen: Salvador Binimelis (primer junior), Magdalena Vicens (segona femina), Joan Toni Fullana (tercer veterà), Miquel Vila (primer local), Isabel Mas (tercera local). Hi ha un podi pels socis de la penya, que configuren primer Jaume Vidal, segon Pere Joan Fullana, i tercer Guillem Vadell.

Dia 20 celebram a Portocolom un sopar amb socis, on sortegem viatges, hi participen 15 socis. En aquest acte celebbram que hem superat els 1100 socis.

Dia 29 participem en la inauguració de la de la PB Marc Ramon de Lloseta.

MAIG

El nostre soci Òscar Escoda Trobat de Pòrtol és el nou president de la Federació de Penyes Barcelonistes de les Illes Balears, en substitució d’Antoni de Lluc Vallespir. Òscar Escoda será en president en el periode maig 2017-abril 2021.

Dia 6 lamentem la pèrdua del nostre socis 687 Pere Suau Manzanares de Felanitx.

Dia 10 comprem per la penya una tablet per tenir millor organitzades les reunions de feina i els sortejos.

Dia 12 celebrem reunió a Felanitx per preparar les cartes per enviar als socis els carnets de penyista 2017

Dia 13 ampliam la possibilitat d’aconseguir entrades per a la final de Copa.

Dia 16 feim reunió a Felanitx per preparar assemblea

Dia 18 ens sorgeix la possibiltat d’adquirir dos seients més en el Camp. Situats en la zona gol sud primera graderia, no estan junts però aprop, i el preu és assequible per les nostres possibilitats pressupostàries. Després de valorar-ho en junta directiva i de negociar una rebaixa, arribem a un acord.

Dia 25 estam celebram l’assemblea anual de socis, amb sortejos de viatges entre els presents. S’aproven els comptes i un pressupost per la temporada 2017-2018 de 44.050 euros.

S’anomena Mariona Caldentey, jugadora del FC Barcelona, sòcia d’Honor de la penya.

El dia 27 en el Bar Can Vermell de Campos organitzem festa final Copa del Rei.

Al mateix temps, i a Madrid, fins a 54 socis de la nostra penya estaran a l’Estadi Vicente Calderon. Una xifra rècord d’entrades obtingudes, per diferents vies, com a penyistes i com a socis del Barça. Hi ha previstos diferents actes, com un dinar conjunt i una foto de tot el grup dues hores abans del partit vora el riu Manzanares.

JUNY

Celebram que el FC Barcelona de la nostra sòcia Mariona Caldentey guanya la Copa de la Reina

JULIOL

Amb motiu de les festes de Sant Jaume a Santanyí, celebrem un partit de futbol-7 amb dos equips de socis, amics de Miquel Vadell i amics de Miquel Escales

El mateix dia a Cala Figuera té lloc un sopar amb socis amb sortejos de viatges, amb l’assistència de l’actor Oriol Cruz, al que entregam el carnet de soci d’Honor.

AGOST

Assistim al Congrés Mundial de Penyes que se celebra a Barcelona.

Feim un sorteig públic de viatges en el Bar Sa Cova dets Ases de Portocolom

La nostra penya participa i guanya el Torneig Interpenyes Festes de la Mare de Deu a Campos, on també hi participen la penya madridista, la penya mallorquinista i un equip de Sa Ràpita

Es fa públic que la nostra penya és, amb 1127 socis, la segona més nombrosa de les quasi 1.400 oficials que té el FC Barcelona. En aquell momento comptam amb el mateix número de socis que la PB Palafrugell. La penya més nombrosa és la Fan Club Barça Polska de Varsovia amb 1195.

La nostra penya guanya la 15ª Diada Interpenyes Sant Agustí, on també hi participen les penyes madridista, mallorquinista i la de l’Ath. Bilbao.

SETEMBRE

Coincidint amb el debut del Barça en la Champions organitzem a Campos un sopar de socis amb sortejos de viatges.

S’adquireixen per a la penya dos seients més en el Camp Nou, ara en disposem de 14 (12 en propietat i 2 en lloguer)

Feim reunió de junta directiva en la nostra seu.

Organitzam un sopar amb socis a Ses Salines on sortejam viatges per anar a veure el Barça

Dedicam la lotería de Nadal a Mariona Caldentey

La nostra penya col·labora amb el concert solidari que organitza a Cas Concos Guillem Monserrat

Participam en el torneig Festes de Sant Nicolau a Cas Concos en un partit de futbol-sala que guanyam a la penya mallorquinista

OCTUBRE

Feim reunió de junta directiva en la nostra seu

Se crea l’Instagram de la PB Els Tamarells

Anam a recolzar a l’equip de futbol-sala del FC Barcelona que ve a jugar eliminatoria de Copa a Palma, som rebuts pel seu delegat Amadeu Olivart.

NOVEMBRE

Organitzem expedició de socis a Barcelona, amb presencia als partits de bàsquet, futbol femení, hándbol, hoquei, i el de Primera Divisió FC Barcelona – Sevilla, a més d’una visita en la redacció del Diari Sport on entregam a Antoni Closa el carnet de soci d’Honor.

Participam a Eivissa en l’assemblea de la Federació de Penyes, i a la nit en el 25è aniversari de la PB Santa Eulàlia.

Feim reunió de junta directiva en la nostra seu

Felicitam a Pere Vaquer, jugador felanitxer de la secció de hándbol del FC Barcelona, pel seu debut amb el primer equip.

Organitzam a Llucmajor un sopar amb socis on feim sortejos de viatges.

DESEMBRE

Feim dues reunions organitzatives de la Trail Solidària

Nou èxit en la IV Trail Solidària, aquesta vegada s’aconsegueixen 5904 euros per Aspanob, l’associació balear de pares de nins que tenen cáncer.

Els locals on els nostres socis van a veure el futbol es vesteixen de gala de cara al clàssic R. Madrid – FC Barcelona, inclús organitzen dinars.

Lamentam l’acomiadament de Toni Closa del Diari Sport, aquest rotatiu es queda sense secció de penyes.

Felicitam les festes i el nou any als nostres socis.

Organitzam a Felanitx el III Memorial Francesc Sola, en el que hi participen la PB Peguera, la PB Pollença i la PB Els Tamarells. El torneig és guanyat per la PB Peguera.

Acabam l’any amb un dinar a Felanitx per a directius, jugadors i socis. Hi és present el jugador de hándbol Pere Vaquer, al que entregam el carnet de soci d’Honor.

Finalitzava així un 2017 que tancam amb 1.177 socis, als que hem enviat 90 comunicacions per correu electrònic i altres tantes per facebook, a més de tenir una permanent información pels diferents grups de whatssap. La nostra web compta amb quasi 59.000 visites, mentre la nostra página de facebook suma 3.223 seguidors.

Desitjam que el 2018 sigui exitós i profitós per a tots vosaltres, amb salut, pau i felicitat. Nosaltres continuarem fent camí, en blau i en grana. Per molts anys !!

La Junta Directiva

PB Els Tamarells

Más noticias que te pueden interesar

Comenta esta noticia

Los comentarios están desactivados temporalmente. En breve estarán disponibles de nuevo.